Dots

Het verschil zit in kwaliteit en service

23 jun 2016
Het verschil zit in kwaliteit en service
Klant
Bob van der Wekke, technisch directeur Van Der Wekke
Branche
Dienstverlening
Jaar
2014

Op de hoogte blijven?

Het verschil zit in kwaliteit en service

Waarom Van der Wekke voor DataByte kiest

  • DataByte heeft ons van inventarisatie tot implementatie prima begeleid.
  • Koppelingen tussen systemen maken is nu geen issue meer.
  • Eén aanspreekpunt, één heldere factuur.
  • Slagvaardigheid, we waren in één dag helemaal verhuisd!

Van der Wekke

Als het gaat om schoonmaakonderhoud en specialistische reiniging in Zuidwest-Nederland, dan is Van der Wekke Diensten in Breda een vertrouwde naam. Van kleine MKB- organisaties tot multinationals en van vakantieparken tot de voedingsmiddelenindustrie. Voor de ICT bouwt Van der Wekke Diensten al meer dan twintig jaar op de prettige relatie met DataByte.

De voordelen van IT en telecom onder één dak

Sinds de verhuizing van het hoofdkantoor in Bergen op Zoom naar Breda, zitten de IT én telecomdiensten van reinigingsbedrijf Van der Wekke onder één dak. Alle correspondentie en administratie verloopt direct via DataByte. “Dat werkt erg helder en efficiënt.” Van der Wekke is samengegaan met BBM Schoonmaakdiensten uit Rotterdam. Om de efficiency en onderlinge samenwerking te stimuleren, betrok het bedrijf gezamenlijk één nieuwe hoofdlocatie in Breda.

Volledig ontzorgd

“Bij zo’n verhuizing komt veel kijken en daarnaast moest de organisatie gewoon door blijven draaien. DataByte heeft de inventarisatie op zich genomen en ons volledig ontzorgd op het gebied van mobiele en vaste telefonie. De VoIP-oplossing waarvoor is gekozen, past goed bij onze wensen en is inmiddels niet meer weg te denken in de wereld van telefonie”, onderschrijft technisch directeur Bob van der Wekke.

Glasvezel voor snel en stabiel dataverkeer

DataByte regelde glasvezel en porteerde de oude netnummers van Rotterdam en Bergen op Zoom naar Breda. Daarnaast beschikt Van der Wekke nu over een fax-to-email functionaliteit en is er een lokale verbinding met de uitvalbasis in Bergen op Zoom. “En er wordt standaard een track-and-traceinstallatie gemonteerd in de auto’s van onze medewerk(st)ers. Tevens is er een aparte lijn voor al het dataverkeer om de stabiliteit van onze ICT-omgeving te kunnen waarborgen. Hieruit blijkt dat DataByte uitstekend in staat is om de brug tussen telecom en ICT professioneel en slagvaardig uit te rollen.”

Heldere en efficiënte correspondentie

Van der Wekke ervaart persoonlijk de voordelen die DataByte met zich meebrengt en is tevreden over de samenwerking: “Alle correspondentie en administratie omtrent telefonie verloopt rechtstreeks via DataByte. Dat zij kunnen terugvallen op de expertise van DataByte is bovendien een prettige gedachte. Onze ICT-omgeving kent voor hen geen geheimen. Dat bleek maar weer eens bij de verhuizing. Binnen één dag was alles overgeheveld naar Breda.”

Op de hoogte blijven?